راهنمای خرید دستگاه جوش – نکات مهم هنگام خرید دستگاه جوش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 103
نویسنده : soli

راهنمای خرید دستگاه جوش – نکات مهم هنگام خرید دستگاه جوش

در دنیای امروز ساخت و ساز، صنعت و تولید، بسیارگسترش یافته است. یکی از صنایع مهم که از پایه های اساسی این ساخت و سازها محسوب میشود صنعت جوشکاری است. که با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های جوش هم دستخوش تغییراتی شده اند و در نتیجه منجر به ساخت دستگاه جوشکاری اینورتر شد. یکی از مهم ترین مزایای دستگاه جوش اینورتر مصرف بهینه‌ی برق است. از این دستگاهای جوش جدید میتوان ساعات طولانی بدون داغ کردن دستگاه استفاده کرد. اگر قصد خرید دستگاه جوش اینورتر دارید باید به شما بگوییم که بر حسب انواع روش های جوشکاری، انواع مختلفی از این دستگاه ها در بازار موجود است. که هنگام خرید آن باید به نکاتی توجه کرد که در ادامه به بررسی این نکات میپردازیم تا بتوانید بهترین دستگاه جوش را خریداری کنید.

قیمت بهترین دستگاه جوش

نکات مهم هنگام خرید دستگاه جوش

 

توجه به محل مورد استفاده و نوع دستگاه جوش

اولین نکته ای که هنگام خرید دستگاه جوش باید به ان توجه کنید این است که از دستگاه جوش در چه زمینه ای میخواهید استفاده کنید و قصد جوشکاری چه نوع فلزاتی را دارید. برای این منظور باید به حجم کار و نوع نیازتان توجه کنید و سپس از میان انواع مختلف دستگاه جوش صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی یک مدل مناسب انتخاب و خریداری نمایید.

شدت جریان یا آمپر دستگاه جوش

شدت جریان یا امپر دستگاه جوش در واقع بیانگر قدرت دستگاه جوش میباشد که رابطه مستقیم با آن دارد یعنی هرچه آمپر دستگاه جوش بیشتر باشد قدرت آن هم بیشتر میشود. و البته هرچه آمپر بالا باشد به طبع قیمت دستگاه جوش شما هم بیشتر میشود. لازم به ذکر است برای جوشکاری فلزات ضخیم و قطور نیاز به دستگاه های جوش با آمپر بالا دارید.

  چرخه عملکرد دستگاه جوش

چرخه عملکرد همان مدت زمانیست که دستگاه جوش میتواند بدون وقفه کار کند. و بعد از آن باید مدت مشخصی دستگاه جوش را خاموش کرده تا خنک شود. چرخه ی عملکرد دستگاه های جوش بصورت درصد بیان میشود. برای مثال: اگر چرخه عملکرد دستگاه جوشی 50% باشد به این معناست که برای انجام یک عملیات جوشکاری 30 دقیقه ای باید یک ربع به دستگاهتان استراحت دهید.

نوع مبدل

برای تامین حرارت مورد نیاز جوشکاری، از انواع مختلفی مبدل ها استفاده میشود که در بین آن‌ها مبدل های اینورتر به دلیل حجم و مصرف کم، جز بهترین مبدل ها محسوب میشوند.

جابه‌جایی آسان

یکی از نکات مهم در خرید دستگاه جوش توجه به جابه‌جایی آسان آن است به همین منظور پیشنهاد می کنیم همواره به فکر خرید محصولات چرخ دار باشید و نسبت به تعبیه شدن یک دسته مستحکم بر روی بدنه دستگاه و همچنین میزان طول سیم برق آن نیز بی اعتنا نباشید. در بین دستگاه های جوش موجود در بازار دستگاه جوش اینورتر آروا دارای وزن سبک و حمل و نقل آسان میباشد و میتوانید مانند یک کیف دستی آن را به سادگی جابه‌جا کنید.

قیمت دستگاه جوش

فاکتورهای مهم که در خرید دستگاه جوش در موارد بالا ذکر شد همگی بر قیمت دستگاه جوش تاثیر دارد. پس در نهایت این شمایید که با توجه به بودجه و نوع نیازتان میتوانید اقدام به خرید بهترین دستگاه جوش کنید.

مشاهده لیست قیمت دستگاه جوش آروا

در بین برندهای تولید کننده دستگاه جوش شرکت آروا جز برترین و معتبر ترین برندهای تولید کننده دستگاه جوش محسوب میشود تمام دستگاه های جوش آروا از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردا بوده و هم ردیف دستگاه های جوش خارجی قرار دارند. هایپر ساختمانی خاجی به منظور حذف واسطه ها با اخذ نمایندگی آروا در غرب تهران اقدام به عرضه محصولات این شرکت با بهترین قیمت ها کرد. برای اطلاع از قیمت دستگاه جوش و مقایسه آن ها کافیست به سایت خاجی کالا مراجعه کنید همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان خاجی کالا تماس بگیرید.

محصولات آروا همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. آروا گارانتی ۷۰ ماهه برای دستگاه جوش، ۱۵ ماهه برای کارواش خانگی و ۱۲ ماهه برای اتو لوله کشی تولید داخل و ابزار های برقی در نظر گرفته است.




:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , خرید ابزارآلات , دستگاه جوش , راهنمای خرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: